قیمت محصول :     3900 تومان
  افزودن به سبد خرید

سبد خرید

  • سبد خریدتان خالی است.
  • عنوان گزارش کارآموزی : کارآموزی راه
  • فرمت فایل : WORD (قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات : 57
  • حجم فایل : 20.92 MB
  • فرمت فایل دانلودی : RAR
  • رمز فایل : www.fulfile.ir
  • تاریخ ارائه محصول : 05 / 10 / 2019
  • بازدید : 243 بار
  • دسته بندی : ,

دانلود کارآموزی راه

مقدمه کارآموزی راه

در دل سياه شب كه تاريكي قامت طبيعت را پوشانده،در آن سوي جاده هايي كه مملو از برف ويخبندان است و هراس سياهي شب از يك طرف وپيچ وخم وكوهستانهاي صعب العبور از طرف ديگر جان مسافران جاده ها را تهديد مي كند نوري از دور بازتاب مسير مسافران خسته دل است.

دستي مهربان آنان را به عبور از پيچ وخم جاده ها رهنمون مي شود چشماني كه از آن سوي عشق ومهرباني براي به سلامت رسيدن مسافران شب همچنان بيدار مانده است وكيست كه اين همه رنج وطاقت وسختي را در خود ترجمه كرده باشد جز نگاه مهربان راهدار،كه دستان آرامش بخش او فرشته نجات جاده ها گشته است.

جاده ها در هراس از كولاك فرورفته اند ومسافران خسته در پناه چشمان بيدار راهدار مأوي …در كشمكش بادهاي سخت درنقاط دور دست ويخبندان تنها نگاه گرم راهدار ياراي گامهاي خسته مسافر در راه مانده خواهد بود.

خلاصه اي از تاريخچه وزارت راه وترابري

ساختن و نگهداري راه هاي شوسه در كشور وسيع وكوهستاني ايران چون هزينه زيادي داشته لذا تا مقارن جنگ جهاني اول راههاي ايران به همان وضع سابق باقي بود وهمان راههاي كاروان رو را شامل مي شد.ولي از سال۱۲۹۹هجري شمسي دولت اقدام به احداث راه شوسه به معناي امروزي آن نمود ومي توان تاريخ شروع ساختمان راههاي شوسه را از سال ۱۳۰۱ تا ۱۳۰۴ دانست.

تا اين زمان اعتبارات راهسازي و راهداري از طريق اخذ باج يا حق العبور در راههاي شوسه تأمين مي گرديد ومبلغ آن حداكثر به ۳۰۰۰۰۰ تومان مي رسيد.در ۱۱ فروردين ۱۳۰۱ اداره كل طرق وشوارع در وزارت فوائد عامه تشكيل ومأمور ساختن ونگهداري راههاي كشور شد.

راه سازی

در سال ۱۳۰۴ با پيشنهاد دولت وقت وتصويب دوره پنجم مجلس شوراي ملي دريافت حق العبور در راهدار خانه ممنوع ومقرر شد از وزن غير خالص صادرات و واردات مملكتي ماليات راه دريافت شود.

وبه اين ترتيب اعتبار ساليانه به ۱۵۰۰۰۰۰تومان رسيده وراههاي كشور را به نواحي مختلف تقسيم ومسؤليني را براي اداره امور وتعمير ونگهداري راهها معين كردند.در اين تقسيمات راهها به ده ناحيه تقسيم وهر يك شماره گذاري شد وتحت نظر يك نفر اداره مي شد.

در سال ۱۳۰۵ برنامه مدوني تحت عنوان «پروژه پيشنهادي ساختمان طرق در ايران »جهت راهسازي تدوين گرديد.مدت اين پروژه ۹ سال ومخارج آن ۴۵ميليون تومان پيش بيني شده بود.در اين برنامه ساختمان ۱۷۰۲۱كيلومتر راه شوسه درجه ۱و۲و۳ پيش بيني شده بود،اولين برنامه ساختمان راههاي شوسه ايران است.

توجه به توسعه راههاي موجب گرديد در تاريخ ۲۷/۱۲/۱۳۰۸اداره كل طرق وشوارع به موجب قانوني كه از مجلس شوراي ملي گذشت به صورت يك وزارتخانه به نام وزارت طرق و وشوارع در آيد.

اصول وظايف وزارتخانه مذكور طبق ماه دوم اين قانون «مراقبت در ايجاد ونگهداري راههاي آهن،شوسه وتنظيم وتوسعه كشتيراني واداره كردن امور بندري شد»

سپس در سال ۱۳۱۵ با عنوان وزارت راه مأمور احداث ونگاهداري راهها ،راه آهن واداره امور بندي وكشتيراني كشور گرديد.

از آغاز جنگ دوم جهاني طي مدتي قريب به بيست ودو سال يعني تا بهمن ماه ۱۳۴۱ كشور ما نشيب وفرازهاي عجيبي را گذارند ودر اين دوران اجراي برنامه هاي عمراني كشور آغاز گرديدو وزارت راه نيز هماهنگ با اين تحولات برنامه هاي راهسازي ونگاهداري راههاي ساخته شده ،توسعه راه آهن وگسترش وتجهيز بنادر وفرودگاههاي كشور را هم گام با پيشرفت هاي سريع ساير اركان كشور دنبال كرده است.

وزارت راه به موجب قانون تغيير نام «وزارت راه«به«وزارت راه وترابري «مصوب ۲/۴/۵۳به وزارت راه وترابري تغيير نام يافت وبا تشكيلات جديد،اعتبارات بيشتر و وظايف وسيعتري به فعاليت پرداخت.

هدف وزارت راه وترابري عبارتست از پي ريزي سياست جامع وهماهنگ براي ترابري كشور ،توسعه وتجهيز ،گسترش ،نگاهداري وايجاد تأسيسات زير بنايي آن با توجه به مقتضيات توسعه اقتصادي،اجتماعي وعمراني ودفاع ملي.بدين ترتيب احداث راههاي ارتباطي كشور اعم از زميني(راه آهن)وراههاي آبي وفراهم آوردن وسايل ترابري وتنظيم مقررات استفاده صحيح از آنها،تأمين ترابري كشور جزو اهداف اساسي اين وزارتخانه محسوب مي شود.

در آغاز سلسله پهلوي راههاي كشور از ۳۹۰۰كيلومتر تجاوز نمي كرد.در دوران رضا خان ،طول راههاي ايران به ۲۴۰۰۰ كيلومتر بالغ گرديدوتا پابان سلسله مذكور طول راههاي فرعي واصلي به ۲۶۰۰۰ كيلومتر رسيد در حال حاضر وزارت راه وترابري جمهوري اسلامي ايران عهده دار نگهداري ۱۶۶۱۸۵كيلو متر از راههاي كشور مي باشد.

 

فهرست

-مقدمه:

فصل اول:آشنايي كلي با مكان كار آموزي:

۱-تاريخچه سازمان

۲-نمودار سازماني وتشكيلاتي

۳-انواع محصولات توليدي يا خدماتي

۴-شرح مختصري از فرآيند تولبيد يا خدمات

فصل دوم:ارزيابي بخشهاي مرتبط با رشته علمي كارآموز

۱-موقعيت رشته كارآموز در واحد صنعتي با بررسي جزئيات سازماني رشته كارآموز در واحد صنعتي

۲-بررسي شرح وظايف رشته كارآموز در واحد صنعتي

۳-امور جاري در دست اقدام

۴-برنامه هاي آينده

۵-تكنيكهايي كه توسط رشته مورد نظر در واحد صنعتي به كار مي رود.

فصل سوم:آزمون آموخته ها ونتايج (بررسي وتحليل موضوع كارآموزي)

مطلب مفیدی برای شما بود ؟؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان

قبل از خرید: توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
بعد از خرید: تنها راه پشتیبانی محصولات سیستم تیکت می باشد .
- از پنل کاربری محصول خود را دریافت نمایید . برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.



دیدگاه کاربران ...

    لطفا قبل از ارسال سئوال یا دیدگاه سئوالات متداول را بخونید.
    جهت رفع سوالات و مشکلات خود از سیستم پشتیبانی سایت استفاده نمایید .
    دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاه خود را بیان کنید

افزودن به سبد خرید